reede, 20. juuni 2014

Elumuutused

Pole siin blogis pikemalt toimetanud ja panin ta vahepeal isegi parooli alla kinni. Seda peamiselt suuremat sorti elumuutuse tõttu, ehk siis ma hakkasin taas asjalikuks ja läksin tööle.

Praegu siis olen juba üle poole aasta täiskohaga tööd teinud ning võin kinnitada, et koduõpe on võimalik ka töötavate vanemate puhul.

Meie viimaste kuude tegelusi olen tegelikult märkinud hoopis teises blogis, mille rõhuasetus ei ole mitte koduõppel vaid meie praegusel asukohariigil. Töökoht on mul küll nimelt Eesti firmas, aga Omaani riigis.

See teine blogi asub aadressil http://omaanist.wordpress.com/

Kuna siiski on siit ja sealt tulnud huvi koduõppe kogemuse vastu, siis teen praeguse blogi taas lahti. Las ajalugu olla olemas juhuks kui kellelgi huvi on.

2 kommentaari:

Kathy ütles ...

Nii tore oli uut postitust näha ja kohe lähen uudistama ka seda teist blogi :)

Kaili ütles ...

Oo, pole nii ammu seda blogi vaatamas käinud (kuna oli kinni), aga olen korduvalt mõelnud, et peaks parooli küsima. Kuna ka minu lapsed hakkavad lähiaastatel kooliikka jõudma ja koduõpe on eriti just selle blogi innustusel väga tõsiselt kaalumisel, siis olen selle blogi sisust mõne aja pärast väga huvitatud. Mäletan, et olen korduvalt lugenud siin huvitavatest linkidest ja asjadest, mida te kasutasite, aga too kord väga ei süvenenud, mõtlesin, et kui kunagi peaks vaja minema, siis saan ju uuesti vaadata. Nii et väga tore, et blogi jälle avatud on. Ja väga loodan siit lugeda veel koduõppe arengute kohta: milline rutiin on teil välja kujunenud ja millised meetodid kõige paremini tõestanud, milline arvutikasutuse reeglistik lõpuks paika jäänud jne. Just seda tahaks teada, kuhu te vahepealsete aastatega koduõppega arenenud olete. Jõudu!