reede, 26. oktoober 2012

Eestimaised viinamarjad

Täna sain esimest korda proovida Eestimaiseid viinamarju. Lõunakeskuse Taluturul nimelt oli võimalik neid osta. Ei osanud midagi oodata, eks ma natuke ikka kartsin, et kuidas meil siin põhjamaises kliimas sihuke taim kasvab... Aga tulemus suutis mind täiega üllatada. Tõsiselt mõnusa maitsega viinamarjadega on tegu. Neil on kohe mingi eripärane maitse tavaliste poeviinamarjadega võrreldes. Ja kui tavaliselt kasutatakse terminit "huvitav maitse" siis, kui asi üldse ei meeldi, aga ei taha toidu pakkujat solvata, siis hetkel ma ütleks nende kohta "huvitav maitse" täiesti positiivses võtmes. See maitse on omapärane, aga ääretult meeldiv ja mõnus. Igatahes mina küll edaspidi, kui on vähegi võimalik valida, eelistan Eesti viinamarju.. ja seda mitte ainult patriotismist vaid väga isekatest maitseeelistustest lähtuvalt.

PS. Mul ei ole ühtegi tuttavat viimanarjakasvatajat, nii et tegu ei ole reklaamtekstiga vaid lihtsalt eheda elamusega.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mis kilo hind oli kah?

Katri ütles ...

Vaatasin täna üle... 4.70 oli kilo hinnaks.

Katariina ütles ...

Mu emal on juba mitu aastat kasvuhoones viinamarjad. Küpsenuna on need sadu kordi maitsvamad kui poe omad. Väiksemad ja kõvema nahaga aga söömisel ei häiri. Igal sügisel ootavad kõik pikisilmi, millal marjad valmivad :) Uskumatu, aga tõesti on Eesti kliimasse sobivaid viinamarjasorte!