laupäev, 3. november 2012

Räppiv ajalugu - viisakatele ja nõrganärvilisele mittesoovitatav

Tuli poeg minu käest küsima, et mis värk on Obama ja selle teise mehe võitlusega. Rääkisime siis ameerika presidendivalimisest, presidentide ametiajast, nende parteisüsteemist, vasak- ja parempoolse maailmaate põhierinevustest jne.

Lõpus siis küsisin, et kust see teema tal tuli. Näitas mulle youtubest järgmist videot:

Barack Obama vs Mitt Romney. Epic Rap Battles Of History Season 2.

Oi see meeldis mulle... ja siis nägin seal kohe samalt tegijalt järgmist videot:

Cleopatra VS Marilyn Monroe. Epic Rap Battles of History Season 2.

Ja loomulikult jäi mulle silma järgmine võitlus:

Steve Jobs vs Bill Gates. Epic Rap Battles of History Season 2.

Ühesõnaga... kes soovib see vaatab ise. Kuna tegemist on räpiga, siis on keelekasutus ee... värvikas (loe: vulgaarne) ning kuna tegemist on kahevõitlusega, siis on poksimatshi eelsete sõnavõttudega sarnaselt sisu solvav. Nii et poliitilisest korrektsusest ei ole nende asjade juures juttugi ning huumorisoone ja tugeva närvikava puudumisel palun neid asju kindlasti kohe mitte vaadata.

Aga kellele meeldib (noh sellised vulgaarsed inimesed nagu mina), siis on neil oma kanal ja vaikselt muudkui teevad juurde neid klippe - ja loomulikult on neid rohkem kui need kolm, mida me siin vaatasime. Pojaga saime neid teisi klippe vaadates juba arutleda lennundusajaloost, muusikaajaloost jms.

Aga et kanal ise siis: http://www.youtube.com/user/ERB

Ja loomulikult vaadake ka "Behind the scenes" klippe...

Kommentaare ei ole: