neljapäev, 19. jaanuar 2012

Uus mänguasi

Toodi täna meile koju üks karbikene. Ja selle sees emmele üks uus mänguasi (mis on ühe kihlveo võiduauhind, mida ma tükk aega meestel ei lubanud koju tuua, et liiga kallis ja vana ju olemas, aga kuna vana ikka jukerdab, siis nüüd lubasin neil selle kohale toimetada). Mänguasjaks siis see tore asjandus, millega reklaami kohaselt hästi leiba lõigata saab aga mis tegelikult mulle kui elupõlisele windowsi-kasutajale parajalt peavalu valmistab. Nojah, mis ma siin ikka keerutan... MacBook Air on see mänguasi ja mina nüüd kui täielik algaja õpin siin tegutsema. Täiesti uutmoodi maailm on see ikka kohati.

Iseenesest moosisin aastaid tagasi oma äripartnerit maci hankima ja siis vaatasin ja itsitasin oma windoosa läpaka tagant, kui tal miskid probleemid olid. Eks karmavõlg kogunes ja nüüd tuleb see kõik tagasi teha. Juba olen selle vähese aja jooksul sügavalt puudust tundnud page-up nupust ja end nupust ning paremast hiireklahvist. Lisaks on mitu korda jupp aega läinud, enne kui olen suutnud @ märki teha jne jne. Aga ilus ja õhuke on see va air küll.

Nüüd lähen manuaali lugema ja ehk harjun mingi hetk klaviatuuriga ja igast kohalike trikkidega ära ka. Aga vähemalt on nüüd lõpuks korralik läpakas, mis ehk ikka aastaid kestab. Viimased aastad olen tegutsenud suht jukerdavate asjadega, millel ajutine lõhn küljes, nii et pole isegi hakanud mingeid oma seadistusi põhjalikumalt sättima. Siia võib oma pesa ehitama hakata küll.

Nüüd lähen otsin, kuidas Angry Birdsi siia saada :) Rootsis suusareisil olles hakkasime seda mängu vanaisa telefoni peal mängima (vanaisa hankis kah äsja just endale uhke nutitelefoni - see oli suur viga, sest pärast angry birdsi avastamist tema telefonilt ei saa tema küll sellele masinale eriti löögile) ja nüüd on kogu perel pisik veres :)

Kommentaare ei ole: