neljapäev, 5. aprill 2012

Võistlushooajaks valmistumas

Talvel mõlgutasin lootust see aasta taaskord üle mitme aasta osaleda Xdreami võistlussarjas.

Kahjuks on reaalsus esitlenud mõningaid fakte, mida ma isegi oma ülimas optimismis ja üldises reaalsusest enda segada mittelaskmise lähenemises tähele panemata ei saa jätta.

Esiteks pole ma jõudnud üldsegi trenni teha. No ok, kaks korda olen nüüd viimase kuu jooksul jooksmas sörkimas loivamas käinud. Kahekümne minutiga suutsin läbida lausa kaks ja teine kord kolm kilomeetrit. Ei ole just vorm, millega kaheksaks tunniks metsa jooksma minna.

Teine aspekt kohe sinna kõrvale on see, et minu varasem võistkonnakaaslane on häbematul kombel trenni teinud. Suusamaratonil tegi ülihea tulemuse ja üldse.... väga ebaviisakas temast igatahes :). Sellises heas vormis inimesega ma oma taignavormi pealt keeldun koos võistlemast.

Vähemalt on minu kallis kaasa viisakam olnud ning ei ole ilma minuta trenni hakanud tegema. Seegi lohutuseks... Eks meile olegi see trennitegemine rohkem mõnus koos ajaviitmise viis. See tähendab, et jooksmas käin ma küll enamasti üksi - talle see ala eriti ei istu... kuigi hakkas lõpuks koos minuga ka orienteerumispäevakutel käima. Rohkem käime koos ratastega sõitmas - see on jällegi asi, mis talle väga hästi istub ja mulle nii mitte väga. Aga kuna mul seda harjutada on vaja, siis on koos ikka palju mõnusam kui üksi käies.

Kolmas asjaolu aga on hoopis tegelikult see, et minu kallis kaasa, kes on küll viisakalt katsunud oma vormi minuga samal tasemel hoida, ei viibi esimese Xdreami võistluse ajal Eestimaal. Ja kuna me veel ei oska ei kloonimist ega teleporteerumist, siis ei ole temast seega ka osalejat.

Kokku saigi siis nii, et osalda ju võiks küll, aga vormi ei ole ja võistkonda ka mitte.

Aga elu teeb huvitavaid keerdkäike, sest tänu antud olukorrale tekkis hoopis uus idee. Sai see idee lastele "maha müüdud" ja nüüd on mul vormile vastav võistkond olemas ja rada valitud. Ehk siis läheme hoopis lastega koos Xdreami C-rajale- C-rada on uus asi, mida eelmine aasta esimest korda katsetati. See on mõeldud inimestele, kes pole seiklusspordiga varem kokku puutunud ning tahaks asja lihtsalt ära proovida, aga "päris" rada ette võtta ei julge... või ei jaksa vormi poolest. Igatahes meile ideaalne selleks aastaks. Distantsid on kirjade järgi järgmised: jooksu 4km, ratast 10km, kanuud 1 km ja üks lisaülesanne ka veel. Kuna me võidu peale välja ei lähe, siis ei pea me ka tormama ja saame rahulikult lastele sobivas tempos kulgeda.... vaevalt, et minagi eriti palju kiiremini jaksaks hetkevormi pealt. Nii et suurepärane lahendus. ja eks siis pärast võistlust annan teada, kuidas emotsioonid olid.

Enne katsume veel ka mõnele orienteerumispäevakule jõuda, et natukenegi kaarti meelde tuletada ja metsas liikumist harjutada.

Kommentaare ei ole: