pühapäev, 6. mai 2012

Õuemõnud

Täna oli superilus ilm. Sai siis lõpuks ennast kokku võetud ja välja veetud...

Väääga mõnus oli. Päike ja muru ja pikutamine... ja nii me siis koduõppurite ja põnni ja elukatega koos seal muru peal pikutasime.

Asitõend siin...


Esimese õuekatsetuse sai läbitud ka minu jõulupakis olnud lebokiik. Tütar ja poeg käisid seal kordamööda mõnulemas. Muidu logelesime topelttekkide peal - maa ikka veel piisavalt märg ja külm, et ühekordsest veel tolku ei ole aga topelttekiga on juba väga mõnus. Kõigil oli lugemine kaasas. Tütar loeb hetkel Ripley sarja raamatuid. Poeg loeb Näljamängude esimest osa ning põnn luges minu poolt kaasavõetud ajakirju... no enamasti küll nokerdas imestusega murukamarat - see ju midagi uut talle. Koer hoidis meil kõigil silma peal.

Ahjaa... ja kaks uut elukat on meil ka. Tütre sünnipäev puhul sai talle küülik ja pojale merisiga. Tõeliselt lahedad tegeleased, tuleb tunnistada. Mulle ka ääretult meeldivad. Just need kaks konkreetset tegelast, kes meile on sattunud. Nemad said ka õue kaasa võetud. Alguses oli nuputamist, et mida ja kuidas. Merisiga suutiski koera peale ära ehmatada ja putku panna. Oi siis oli tagaajamist piki suurt kuuseheki serva. Lõpuks piilus ta mulle kuuse alt otsa vaadata ja ma siis seletasin talle, et ega me paha ei taha. Mõtles natuke ja kui ma siis käe sirutasin, siis enam jalga ei lasknud vaid lasi ennast rahulikult sülle tõsta. Nii et kui mõni siin tegeleb hobulausumisega, siis mina olen puhas rotilausuja :) Lõpuks siis tõid lapsed toast puuride ülemised osad ja nende all said elukad rahulikult ja turvaliselt murukamaral toimetada.

Nii et meie poolt on õuehooaeg avatud ja suvi võib tulla... oehh kui supermõnus ikka sooja ilmaga õues on...

Kommentaare ei ole: