kolmapäev, 26. september 2012

Jälle haige...

Tahtsin hoopis hõisata, et tütar on ka omaenese programme kirjutama hakanud - esimene sai valmis eelmisel reedel.

Või siis seda, et lapsed ja mina ise ka oleme usinasti Khani Akadeemiast matemaatikat teinud. Ja loomulikult programmeerimist ka - mina ka :)

Või siis seda, et tütar käib rõõmuga lemmikloomaringis, seda enam, et seal hakkas nüüd käima ka tema parim sõbranna - koos ikka lõbusam.

Või siis seda, et pojale väga meeldib oma kergejõustikutrennis - talle sobib igasugune jooksmine ja hüppamine väga hästi.

Või siis seda, kuidas oleme nüüd iga päeva alustuseks teinud pooletunnise lugemisaja ning lapsed mõnuga loevad.

Või siis seda, kuidas sai katsetatud süsteemi, et mõnel öösel ma magan teises toas ja mees hoolitseb põnni eest (pudelilapse eelised), mis minu energiatasemele on hästi mõjunud.

Või siis seda, kuidas sai perega Tartu Seikluspargis käidud ja kõik rajad koos lastega läbi tehtud - ja ma ütlen, et see kolmanda raja lõpp on ikka üks paras pähkel ka täiskasvanutele, lastest rääkimata. Aga igatahes soovitan sinna parki minna - väga lahe kogemus on.

Ja siis tahtsin öelda, et mul sai antibiootikumikuur läbi ja ma tunnen ennast lõpuks hästi ja energilisena. Nii et otsast üritasin taas asjalikuks hakata (mul on laste koolivahetusega veel asjaajamisi vaja korda teha, aga haigus pole lasknud seda korralikult teha - kõige olulisemad asjad on küll korda aetud, nii et ehk pole hullu).

Aga tegelikult tuleb öelda, et näalavahetusel jäi põnn haigeks ja nüüd jäin ise takkaotsa. Eks see antibiootikumikuurist nõrgestatud organism ning põnni haiguse tõttu öised pikad ülevalolemised olid kindlasti ka abiks. Igatahes on meil mõlemal kõht korrast ära, nohu ja väike palavik. Põnnil õnneks küll palavik nüüd otsas. Minul aga täna hakkas korralikult halb ja sisse lööb ka väga tugevaid lihasvalusid.

Suurematele lastele söödan sisse astelpaju marju, jõhvikaid, mustikaid, d-vitamiini ja mida iganes kõike tervislikku, mida kätte saab. Eks ise ka loomulikult. Südamest loodan, et tänu korralikule väljapuhkamise võimalusele on nende immuunsüsteem tugevam ja jäävad terveks. Aga eks aeg näitab.

Aga tõeliselt on kopp ees haigeolemisest. Kui keegi ütleb, mida teha, et terve ja energiast pakatav olla, siis ma kuldaks ta üle... Eks ma tean küll, et tervislik toitumine oleks esimene tõsine samm - me niiväga tervislikud ei ole, arenguruumi on oi kui palju.

Igatahes on kahe nädala pärast ees ootamas päikesereis - sai see kinni pandud, sest tunne oli, et asi hakkab käest ära libisema. Loodame, et selleks ajaks ikka reisikõlbulikud oleme... mis tuletabki meelde, et tegelikult tuleks reisibürooga reisitõrkekindlustuse teemadel suhelda, see on hetkel ootele jäänud. ehhhh..


Kommentaare ei ole: